Star Date

Hebt u met uw klant een datum afgesproken voor de levering? Met Star Date past Heppner haar leveringsschema aan en bewaart de goederen gratis gedurende maximaal 5 dagen. Met de aanvullende mogelijkheid Star Date 12 kunt u zelfs verzoeken om een levering op een vaste datum vóór de middag. U houdt dus de volledige controle over de service.

Star Priority

Een bestelling die absoluut binnen de 48 uur moet worden geleverd? Een belangrijke afnemer waaraan bijzondere aandacht moet worden besteed? Verzendingen met Star Priority worden specifiek geadresseerd om ervoor te zorgen dat de afgesproken levertijd steeds voor de volle 100% wordt gerespecteerd. Met Star Priority 12 kunt u zelfs verzoeken om de levering op de afgesproken datum te laten plaatsvinden vóór 12u00. Zo verzekert Star Priority u een optimale service voor al uw verzendingen.

Star Plan

Uw ontvangers zijn matig beschikbaar, of onderweg, of op bouwplaatsen… In dat geval laat u het beter aan hen over om zelf de leveringsdag in te plannen. Met Star Plan ontvangen ze sms- of e-mailmeldingen waarmee ze een datum kunnen kiezen op een weekkalender. Er wordt hen vervolgens een afspraakvenster van 2 uur meegedeeld. Zo bent u er zeker van dat uw producten van de eerste keer worden geleverd zonder de goede werking van uw klanten te verstoren.

Star Care

Werkt uw ontvanger op een specifieke afdeling van een administratie of in een ziekenhuis? Moet u leveren aan de achterkant van een gebouw? Met Star Care gaat de bezorger van Heppner verder dan de ingang van het gebouw, en rechtstreeks naar die specifieke locatie die u ons hebt meegedeeld. Hij kan zelfs, op uw eenvoudig verzoek, de lading depalletiseren om het in de rekken plaatsen van de producten te vergemakkelijken. Op die manier maakt u de levering tot een instrument waarmee u uw klanten een persoonlijke service met toegevoegde waarde kunt bieden.